Tuesday, January 12, 2010

Indahnya bila cinta bersatu


Sekarang bulan satu xda cuti sekolah so kurang la orang kawen. Tapi tunggu la bulan dua nanti raya cina hah belambak la orang kawen. Yang pokainya kita sebab kene beli adiah n duit minyak kete ke umah pengantin yang jauh2.. Ala member nak wat macamana kan~ bekira sangat kot.
   Ade ke orang sekarang ni yang tak berpunya? kalau ada pun adala dalam 5% yang belum ditentukan jodoh,. Sekarang ni kawan2 aku yang pemalu ala mayang mengurai pun dah ada yang punya tau! Hahaha aku pun sama la time skolah dulu semua lelaki esspecially classmate aku segan dgn aku sbb aku ni kureng sket dengan lelaki. 
  Aku temui jodoh setelah aku redha admire yang aku sayang sangat2 selama 11 tahun bukan dituliskan jodohnya untuk aku. So aku pasrah sehingga lah aku ditemukan dengan tunang aku sekarang.. Ya memang indah kalau cinta itu disatukan dengan ikatan perkahwinan. 
  Kan xelok buat dosa.. kalau dah kawen apa yang berdosa dibuat masa belum kawen jadi pahala untuk yang dh kawen.. Aku bagi contoh untuk elak kekeliruan. Kalau suami isteri membelai, akan berguguranlah dosa2 mereka. Begitu jugak kalau 'bersama'..isteri  dan suami dapat pahala tau.

0 comments:

 
Cinta itu indah untuk kita kan? © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina