Saturday, January 30, 2010

BIAR TAK ORI ASAL STYLO

Aritu masa perhimpunan ALUMNI UUM di Hotel kat kolumpo tu aku g la jalan2 kat The Mall kat depan hotel tu.. Then aku pn jumpe la macam-macam kedai berjenama yang sudah pastinya menjadi kegilaan pompuan-pompuan kat sana kot~ Wahh dah la mase tu duit bwk g sane ade la RM10 lagi  buat beli asam makan dalam bas mase balik..Telan air liur jela tengok barang berjenama kat sana.. Hmm cantik beg tangan ni eh.. SEMBONIA. Aku actually xpenah dengar pun jenama ni,tapi menurut kak2 yang jalan same ngan aku ms tu SEMBONIA ni jenama branded la jugak..beg tangan aku? Huh jenama guess tapi RM10 je..hahaha!

Ha ni la antara beg2 SEMBONIA yang gojes2 belaka.. cantik tapi harga pun cantik gak~
OK apa pendapat korang pasal brg ori n xori ni? Kalo aku ok je sbb dhla harga murah, then fizikal barang tu x la cacat sangat pon.Kire OK la.Sbg contoh jeans.. Hmm jeans aku ade satu jenama EVA,aku pun xtau.. harga RM19.90.Tapi bila aku berdiri seblah orang yang pakai jeans LADY LIKE atau LEE COOPER, xde org dapat bezakan pon..hahaha!Tudung aku pun semua RM10 ke bawah je.. tapi bila aku pandai nk gayakan dengan betul, aku Nampak lebih gojes dari makcik2 yang beli tudung sampai beratus2 dengan manik n labuci sarat macam hujan batu tu..Make up aku slalu ambik LENO.Up sikit la dr make up MAC xori dengan make up jenama Hello Kitty.Kalau bediri seblah org yang pakai make up LOREAL.. haha xde beza pon. Pada aku xpenting barang tu murah ke mahal. Yang penting pandai jaga n pandai menggayakan.. Jimat duit.. boyfriend pun sayang..kih3!

0 comments:

 
Cinta itu indah untuk kita kan? © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina